?

Log in

No account? Create an account
CaptainLon [userpic]

All these meeeeen...

July 28th, 2012 (04:08 pm)
geeky

current location: Åmål, Sweden
current mood: geeky

Just a superficial post of hot men.

I blame irsandyberg for this one. My current weakspot is Mr. Tom Hiddleston, but Chris Hemsworth has such a cute smile. It made me swoon. I'll admit that. He looks quite different from his character Thor though. There has to be more photos from this photoshoot right? Right??
s

Hihihi Hiddleston. He's wonderful XD He's a damn chameleon. He should have darker hair more often lol

tumblr_m738yt2T3d1qdzw4ro8_r4_1280

And as always of course Padalecki. Never not Padalecki right?
tumblr_lw40wpXeCc1qi83wy

Comments

Posted by: Jessica (irsandyberg)
Posted at: July 28th, 2012 04:11 pm (UTC)

Mwahahaha, I'll gladly take the blame!

Posted by: CaptainLon (captainlon)
Posted at: July 28th, 2012 04:19 pm (UTC)
Loki || Waiting || The Avengers

I bet. Look at that smile! It's soooo cuuuuute! XD Have you seen any other photo from that photoshoot before?

Posted by: Jessica (irsandyberg)
Posted at: July 28th, 2012 04:20 pm (UTC)

I don't think so. Do you have more? :O

Posted by: CaptainLon (captainlon)
Posted at: July 28th, 2012 04:22 pm (UTC)
Don't Leave Me || Sam & Dean || SPN

I wish cuz his hair is fab in it haha

4 Read Comments